Sunday 21 October 2012

Hajat Dah Sampai !

Hye semua ! Assalamualaikum and hawau you ? HEHE . Okay , lame sangat tak update blog , kekok pulak saya :)

Ha , entry kali ni nak cite sikit , Hajat saya yang Dah Sampai . HIHI ! Hajat ye bukan AJAL . :) Nak tahu hajat ape ? Ha tengok gambar dekat bawah tu dulu . nanti kita cite ye :)






                               Okay , sebelah saya tu siti :) 

Nak tahu , dah seminggu sebenar nya mengidam nak tangkap gambar dekat vespa ni . HEHE . Vespa sape entah , dia park dekat KKPS Angsana . Bila nak tangkap gambar je mesti ramai orang dekat situ .Ha , malam ni baru dapat peluang nak tangkap .

Nak tahu acaner dapat tangkap ? Ha, time ni orang tengah sibuk berjemaah solat isyak . Kita menyetan sekejap , pegi pose dekat vespa orang . HIHI . Rasa best sangat hajat dah sampai !

Kepada abang pemilik vespa , MAAFKAN SAYA PENUNGGU GUA ! hihi :)

Bukan batak okay , just teruja sebab vespa ni tersangat lah comel (bagi aku ) . Nak beli tak mampu , jadi buat harta orang jadi harta kita sekejap . :)

So , meet again :) Lebiu olls  :)

2 comments:

  1. akhir nya tercapai jugak hajat kau nil hehe
    btw comel ko n vespa 2

    ReplyDelete
  2. kan ? hehe . kau lagi comel tos . rindu kau ! haha :)

    ReplyDelete