Friday 5 October 2012

Invitation Card & Coincident Story

Invitation Card :) 

Hey guys ! Hawau u ? HAHA . Okay , more proper . How are you ? Salam Jumaat untuk semua :) Entry untuk kali ni simple je  , saje suka - suka nak update kan . Hari ni , pergi kelas macam biasa , cuma melangkah dengan sedikit longlai gara - gara tak cukup tidur . Anyway , during Human Com classes , we got an invitation card . What card ? Bukan kad kahwin erk . Malam selasa nanti , bersamaan 9 Oktober 2012 akan diadakan Junior's Night untuk student event . Junior's Night ni conducted by our senior . Aku rasa event ni sangat menarik taw tak , sebab tema dia " Back To School " . Ha , elok sangat la kan . Dapat jugak lepas kan rindu yang suam - suam kuku ni pada suasana sekolah . Yang paling menarik nya , invitation card tu kan korang , sebijik Report Card kita yang dekat sekolah tu . HAHA . Siap ada sifir lagi taw . Geli hati pun ada masa tengok kad tu . Tak caya ? Ha , jap lagi tengok la gambar dia kat bawah tu . So , our company , VYERA kena buat montaj , logo , and persembahan . Ni nak bagitahu kome semue ! Ha , terkeluo dah bahasa perak aku . Kan . HAHA . Sekarang ni masing - masing dok pening , sibuk nak design uniform sekolah termasuk la aku . Nak pakai gaya apa pun tak taw da . Ape pun, malam tu nanti mesti semua student event GORGEOUS ! AWESOME ! CLISHE gitu ! HAHA . Lastly , hopefully , everything gonna be okay , Insyaallah !

Ni lah dia invitation card nya ! Ohsem ! HAHA .

Coincident Story !!

Kelam kabut punya pasal nak pergi kelas BEL , dengan selamba aku buat something yang agak kelakar la . Kelakar bagi aku , korang aku tak tahu la . Okay , disebabkan RAJIN (kontra kepadanya okay ! )  beno la take note time lecture ngajo , dah kelam kabut nak buat baru . Almaklum lah , kuiz nak dekat da . Mintak la simpati kawan , nama dia MINA . Dengan muka mengada mintak pinjam nota ekonomi dia . Bagus MINA ni , dia pun dengan rela hati bagi pinjam . Appreciate sangat :) Tapi , dek kerana terlalu excited la nak pegi kelas BEL , sebab minggu lepas tak attend aku tertinggal buku tu dalam kelas . Sengal betul ! Dalam kelas BEL , tiba - tiba teringat kat nota tu . "Eh mana AIN letak nota tadi erk ? " Baru la perasan nota tu tertinggal . After kelas BEL , ajak PEANUT pi teman ambik buku . Cari punya cari tak ada . Muka da cuak tahap gila ni . Yela ada ke patut orang bagi pinjam nota kita hilang kan pulak kan . Suddently , baru teringat ! Rushing pergi cari tong sampah . Memang tak lah kan ! Ade ke patut aku buang sampah sekali dengan buku nota tu aku buang ! HAHA . Ape lagi ,  gelak sakan la dengan si PEANUT . Adoi , memang tak guna punya kawan la kan , da kasi pinjam nota pegi buang pulak . Pengajaran nya , jangan lalai sangat , jangan tangkap muat je k . Appreciate la ape orang bagi kat kita :) Tu je . Terima kasih daun keladi , ada masa intai lah lagi BLOG ni :D  Salam Jumaat !

No comments:

Post a Comment